tiistai 14. joulukuuta 2021

14. luukku: DIY Havukranssi

Tänä vuonna tein etuoveemme perinteisen havukranssin, jonka koristelin melko yksinkertaisesti muutamilla joulukoristepalloilla ja risupalloilla. Myös kesäkeittiöön minulla on tekeillä pari havukranssia, joista laitan kuvia vielä myöhemmin, kun postailen kesäkeittiön joulusomisteista. Näissä kaikissa minulla on pohjana pajun tai koivun oksista tekemäni rengas, johon olen ohuella rautalangalla kiinnittänyt havut ja koristeet. Tässäpä pari kuvaa etuovemme tämänkertaisesta kranssista!

Itse tykkään melko pelkistetystä tyylistä, joten muutamat kuusenpallot ja risupallot saivat riittää tähän koristeeksi.

Tämä kranssi päätyi ulko-oveemme, mutta nappasin kuvat sisällä, jossa sain kuvattua sen paremmassa valossa.

Viime vuonna blogini joulukalenterissa oli Suuri kranssipostaus, josta löytyy vielä paljon lisää ideoita ja inspiraatiokuvia erilaisista kransseista.

Onko sinulla tapana tehdä havukransseja jouluksi?

Mukavaa tiistaita!

4 kommenttia:

  1. En ole tehnyt havukranssia, mukava olis joskus saada aikaiseksi.

    VastaaPoista
  2. Minä teen havukransseja! Olen myynyt niitä antanut lahjoiksi joulukukan sijasta ja tietysti omiin oviin. Kranssinteko on tosi kivaa!

    VastaaPoista
  3. Havukranssit on tosi ihania. Tänä vuonna tein havupallon vaihteluksi oven viereen :)

    VastaaPoista
  4. Tykkään havukransseista, vaikka muutamaan vuoteen ei ole tullut tehtyä.

    VastaaPoista

Kiva, kun kävit sivuillani. Kommenttisi piristävät päivääni. Kiitos niistä!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...