maanantai 1. tammikuuta 2024

Puutarhahetki-blogin jäähyväiset - uuden alku

Tämän postauksen kirjoittaminen on ollut haikea tehtävä. Aloitin sen hahmottelun jo muutama viikko sitten ja olen kirjoittanut tekstiä vähitellen, pätkä kerrallaan. Haikeasta olosta huolimatta olen kuitenkin toisaalta iloinen, että tämä on nyt tehty.


Olen miettinyt blogini lopettamista jo pitkään, vakavammin viime kesästä lähtien. Olen kypsytellyt ajatusta pikku hiljaa kuukausien kuluessa ja samalla varmistunut siitä, että tämä on oikea ratkaisu juuri tähän hetkeen. Jo parin vuoden ajan minulla on ollut haasteita saada aikani riittämään kaikkeen, mihin haluaisin. Nyt tilanne on tullut sellaiseksi, että minun on pakko luopua jostain, ja pitkän pohdinnan jälkeen se jokin on blogini. Nimittäin kun jotain teen, teen sen täysillä ja täydellä sydämellä enkä halua, että blogini jää jatkossa vain kompromissiksi. Lapsiperhearjen, päivätyön ja kansalaisopiston puutarhakurssien vetämisen lisäksi olen tänä vuonna aloittamassa vielä jotakin aivan uutta ja ihanaa, josta olen haaveillut jo pitkään. Niinpä vaikka yksi polku osaltani nyt päättyy, on toinen alkamassa.

Aivan kokonaan en kuitenkaan puutarhastamme tarinointia ole lopettamassa, sillä Puutarhahetken YouTube-kanava ja Facebook-sivu jatkavat elämäänsä. Päivitän niille puutarhamme kuulumisia, muutama päivä sitten postaamieni puutarhasuunnitelmieni ja -unelmieni etenemistä ja kaikkea muutakin, mitä olen blogissani teidän lukijoideni kanssa jakanut. Lisäksi minulla on valtava määrä kuva- ja videomateriaalia erilaisista upeista puutarhakohteista, joissa olemme vierailleet, joten myös niiden esittelyt jatkuvat näillä kanavilla. Molemmat näistä kanavista ovat uudistumassa ja laajenemassa sisällöltään vähitellen nyt alkuvuoden ja kevään kuluessa. Niinpä tervetuloa seuraamaan puutarhakuulumisiamme sinne!


Bloggaaminen on antanut minulle todella paljon, ja toivon, että olen välittänyt myös teille lukijoilleni puutarhailoa, hyvää mieltä sekä runsaasti ideoita ja inspiraatiota. Sydämellinen kiitos kaikille teille ihanille lukijoilleni ja yhteistyökumppaneilleni tästä yhdessä kuljetusta blogitaipaleestani! 


Toivotan teille kaikille iloisia kasvun ihmeitä ja oikein ihania puutarhahetkiä!

 Toivottavasti yhteinen polkumme jatkuu Puutarhahetken YouTube-kanavan ja Facebook-sivun puolella! < 3

9 kommenttia:

  1. Kiitos sinulle mielenkiintoisesta ja puutarhuria inspiroivasta blogistasi. On ollut ilo lukea puutarhavierailujasi ja oman puutarhasi juttuja. Toivon sinulle kaikkea hyvää puutarhasi parissa ja hyvää alkanutta vuotta 2024!

    VastaaPoista
  2. Kiitos puutarhavierailuista omaan puutarhaasi, ja muihinkin. Onnea uuteen vuoteen!

    VastaaPoista
  3. Olet julkaissut niin ahkerasti juttuja blogissasi, että varmasti se on syönyt aikaa. Yksi ovi sulkeutuu ja antaa mahdollisuuden muille avautua. Oikein hyvää alkanutta uutta vuotta sinulle ja intoa uusiin haasteisiin.

    VastaaPoista
  4. Kiitos blogitaipaleesta, onnea uusiin haasteisiin ja hyvää uutta vuotta 2024!

    VastaaPoista
  5. Kiitos inspiroivasta plokista ja onnia uusille tuulille!
    Hyvää uutta vuatta!

    VastaaPoista
  6. Kiitos mielenkiintoisesta blogista ja onnea tulevaan!

    VastaaPoista
  7. Hannu / omajuurinen9. tammikuuta 2024 klo 22.44

    Olen aika ajoin selannut blogiasi - kiitos sinulle monesta Puutarhahetkestä. (Tuntuu kieltämättä hassulta kommentoida vasta nyt, kun olet päättänyt blogin.) Kunnioitettavan määrän ja säännöllisesti olet jaksanut julkaista, aikapulaa en ihmettele ollenkaan. Lisälsi uskon, että selkeä päätös on parempi kuin blogin vähittäinen hiipuminen. Kaikkea hyvää uusille puutarhapyrinnöillesi ja hyvää alkanutta vuotta 2024!

    VastaaPoista
  8. Kiitos! Täytyy siirtyä sitten youtuben puolelle!

    VastaaPoista
  9. I appreciate the time and effort you invest in creating such valuable content.

    VastaaPoista

Kiva, kun kävit sivuillani. Kommenttisi piristävät päivääni. Kiitos niistä!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...